Rabobank Clubkas Campagne – 45

De basisgedachte van de Rabobank Clubkas Campagne is dat leden van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen inspraak krijgen in de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Op deze manier vloeit dit deel van de winst terug naar het regionale verenigingsleven. Leden van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. In 2017 is een bedrag van Ä 180.000 beschikbaar. Ieder lid van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen krijgt vijf stemmen om te verdelen, waarvan maximaal twee stemmen aan dezelfde vereniging mogen worden gegeven. Het beschikbare bedrag wordt gedeeld door het totaal aantal uitgebrachte stemmen. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting.

Van donderdag 6 april tot en met dinsdag 18 april 2017 kan er gestemd worden. Leden ontvangen hun persoonlijke stemcode op 5 april.

Een van de verenigingen waarop u uw stem kunt uitbrengen is de Heemkundige Kring West-Zeeuws-Vlaanderen. Stem op onze vereniging. Vorig jaar resulteerde dat in 98 stemmen, ruim Ä 400. Hopelijk zijn het er dit jaar meer. Alvast bedankt voor uw steun.

Dit bericht is geplaatst in Algemeen, Oproepen. Bookmark de permalink.