Oproep 2 – 45

De heer A. Boidin is bezig met het verzamelen van allerhande gegevens en foto’s over de Koninklijke muziekvereniging Veronica uit Zuidzande. Hij schrijft: “Hoewel we een rijkelijk archief hebben, zijn er toch gaten die ik graag opgevuld zou zien. Alle informatie is welkom, maar ik ben voornamelijk op zoek naar foto/beeldmateriaal van het bezoek van koningin Wilhelmina aan Oostburg op 13 maart 1945.” Veronica heeft toen als eerste het Wilhelmus voor de toenmalige koningin mogen spelen na haar terugkeer uit Engeland. De vereniging ontving daarop het predicaat “Koninklijk”. Van deze gebeurtenis hebben we geen foto’s.

Wie kan hem helpen? U kunt hem telefonisch bereiken op het nummer 06 20766065 of via het e-mailadres aboidin@zeelandnet.nl

Dit bericht is geplaatst in Oproepen. Bookmark de permalink.